Håll för öronen..

Nu jädrar. Nu ska det ske. Jag trodde aldrig att jag skulle kunna så här många svordomar som jag verkar kunna. Rätt imponerande lager faktiskt. Kan lova att jag använt alla ikväll. En del flera gånger. Nu skulle man ju kunna inbilla sig att jag är på dåligt humör eller så, men tvärt om. Det jag håller på med är roligt och lärorikt. Till exempel har jag lärt mig att en slö sax är bättre än ingen sax alls och så har jag lärt mig att det är inte alltid bäst att hitta på själv. Ibland behöver man följa de beprövade råd som internet öser över en. Jag har alltså bestämt mig för att jag ska lära mig virka. Jädrar i det. Om jag så ska kasta garn och nålar runt om i hela huset så ska jag lära mig. Finns ju så mycket fint man kan göra och jag vill göra allt. Nu ska jag i alla fall i första hand virka mig en matta. Fördelen med att använda trådiga mattrasor är att det syns inte så mycket när man gör fel. Det är bara att fortsätta virka och se glad ut. Perfekt.🙂 Tyvärr så har jag inga bilder på eländet, det kommer senare när det osar lite mindre hett här.
Eftersom det inte finns några bilder på kvällens elände så får ni istället se min och Emmas små påskharar som vi gjorde i går. Beställde dom innan påsk för att vi skulle kunna göra dom under påskhelgen men jag antar att sista beställningsdag för leverans innan påsk inte gäller när man norr om Gävle. Men det gjorde egentligen ingenting, vi hade kul i alla fall.

DSC_0404

Kommentera

