Om att säga adjö..

Att det är svårt ibland att behöva säga hej då är väl knappast någon nyhet. När det där hej då:et är riktat till något som ligger väldigt nära hjärtat är det ännu värre. Nu hoppas jag att ni inte tror att jag är helt besatt av mina prylar för så är det inte. Det är bara materiella ting och allt är utbytbart. Men ibland känns det lite extra i alla fall. Som här om dagen när jag tvingades inse att min älskade börs hade gjort sitt. Den har följt mig troget i många år och dessutom var den löjligt billig när jag köpte den på Tradera. Hade inga större förväntningar när jag budade hem den, trodde det skulle vara vanligt masstillverkat skit men jag hade fel. Det händer inte ofta men den här gången var det faktiskt så. Då jag förälskat mig i modellen och inte kan tänka mig någon annan så fanns det inte många andra alternativ än att sy en ny. Mönster struntade jag i och ska jag vara helt ärlig så blev det inte så bra som jag hoppats. Men den får duga ett tag, men nog är jag rätt säker på att den kommer sys om inom en snar framtid. Tyget är ju fint, det är ju alltid nåt.

CIMG5947 CIMG5950 CIMG5952 CIMG5958   CIMG5957 CIMG5954

2 thoughts on “Om att säga adjö..

Kommentera

