Kära helg

Den här helgen har varit så där bra som bara en helg kan vara. Inga måsten, bara en massa trevligheter. Fredagskvällen hade jag dock stora planer för. Emma var på vift ute på byn så jag var ensam hemma och skulle då passa på att göra en hel massa. Roliga saker förvisso, men planen var stor. Det hela slutade med att jag sov så gott som hela kvällen i soffan och slötittade på tv, något som jag sällan gör nu för tiden. Nog för att jag sitter vid tv:n men tittar, nja det är väl att ta i. Lördag är ju som bekant loppisdagen så efter en tur till stan så pysslade jag och Emma på med lite av varje, inte mycket vettigt dock. Så skönt!🙂 Målarböcker kan vara otroligt befriande. Idag, samma sak. Stora planer lite gjort. Emma var på ridskola och jag som tänkte virka medans la mig istället och sov en timma i bilen. Underbart!🙂 Skulle bara haft en större bil så man låg lite bekvämare. Och ikväll då? Ja, samma igen. Sitter här på golvet vid tv:n utan att titta men får inte mycket gjort i alla fall. Bara lite målat på några saker till jobbet som jag borde gjort för längesen vilket känns bra, även om det är en hundradel av planen. Har lovat Emma att jag ska sy lite frukt till dagis och deras affär men efter några jordgubbar och 4 äpplen tröttnade jag även på det. Tur jag har hemliga projektet att jobba på med och att jag antagit ett nytt pysselbyte. Sånt inspirerar. Nu är det bäst att rycka upp sig så man inte somnar här på golvet för har man ont i kroppen efter att ha sovit i bilen är det ändå lindrigt mot vad man har när man sover på golvet. Hoppas alla ni där ute haft en härlig helg och att ni ser fram mot måndagen lika mycket som jag!

CIMG5964 CIMG0118 CIMG0120 CIMG0122

Kommentera

