Livstecken

Jag är varken död eller sjukare än vanligt. Jag har inte slutat pyssla. Det har bara fått bli en liten nedtrappning, tror att jag längtar efter sommaren för mycket bara. Står och tittar på växthuset och önskar att snön kunde dra åt skogen snabbare. Blev så glad härom kvällen när det regnade, massa brunt äckligt slask som försvann!🙂 Snön menar jag nu alltså. Inget annat. Nå, till det den här försakade bloggen ska handla om. Vad jag pysslar med. Det har blivit lite dom senaste dagarna. Frukt och glass har blivit klart och levererats till dagis. Hemliga projektet är klart, väntar bara på godkännande från beställaren. Dessutom har jag kommit på att barnkläder vore bra att kunna sy. Så jag har spenderat en hel del tid med att sprätta sömmar också. Tänkte att jag skulle haft klart en del kläder ikväll så jag kunde visa er men modellen har valt att sova istället för att modella så det får vänta. Nå, nu har ni i alla fall fått veta att jag fortfarande står på benen, även om det är hjälpligt mellan varven.🙂 Ha en trevlig pysselkväll så hörs vi!

Kommentera

